Fjällräven Ambassadors meeting, aneb HUDY tým ve Švédsku

Ekologie a trvale udržitelný rozvoj jsou pro nás důležitá témata. Stejně tak povědomí o tom, co prodáváme, a budování příběhu. Tak by asi šel shrnout Ambassadors Meeting ve Stockholmu, který se touto otázkou hlouběji zabýval v kontextu oděvů, a HUDY tým byl samozřejmě u toho. Přečtěte si, jaké bylo další školení nás pro vás...

HUDY tým ve Švédsku

Naše další květnová cesta směřovala do Skandinávie. Měli jsme s HUDY týmem namířeno do Švédska a jeho hlavního města. Meeting  pro ambasadory  značky Fjällräven se konal v oblasti Djurgarden. Jde o městský park v předměstí Stockholmu, dřívější královskou oboru. Zde krom jiného stojí i tzv. Vinkelladan (šikmá střecha), bývalá historická stodola, která dnes slouží firmě jako základna pro její aktivity.

Vyrážíme na Fjällräven základnu do Švédska

Vyrážíme do Švédska

Fjällräven základna, Švédsko

Učíme se teorii, zkoušíme si v praxi

Dva dny zde pak probíhalo školení sestávající z teorie a praxe. V době rozmachu problematiky používání impregnací obsahujících fluorocarbon cílilo školení právě i na tuto otázku. Stejně tak na aktivní snahu trvale udržitelného rozvoje a obnovitelnosti přírodních zdrojů.

Učíme se více o značce Fjällräven

Je potřeba říci, že Fjällräven jde v této problematice až na „dřeň“, a tak začíná kontrolovat nejen ekologickou výrobu, ale i zdroje a původ surovin. V otázkách používání chemie při výrobě je patrná snaha co nejvíce snížit její užívání - a kde je to jen trochu možné, úplně ji vynechat.

Aranžování prodejny Fjällräven

V budově se nachází i tzv. cvičná prodejna, kterou jsme dostali za úkol naaranžovat.

Fjällräven aranžování prodejny

Snad nebude znít moc neskromně zmínka, že i podle lektorů se nám to podařilo velmi rychle a efektivně.

Aranžování prodejny Fjällräven

Aranžování prodejny Fjällräven

Po práci zábava a testování

Večerní a noční program se týkal pobytu v přírodě. Učili jsme se dělat na ohni vafle a testovali produkty Fjällräven v praxi. V tomto případě šlo o Fjällräven stany Abisko Dome 2  a spacáky Abisko Three Season.

Testování stanů Fjällräven
Večeře na ohni

Ráno pokračovalo školení dalším blokem přednášek a workshopů. Ty se věnovaly vnímání značky a vztahu k ní. Zde jsme interaktivní formou komunikovali s lektorem a dosazovali do mozaiky konceptu i to, jak takovou značku vnímá český zákazník.

Ráno ve Švédsku
Fjällräven školení

Po obědě nastal čas na loučení a návrat do ČR. Osobně jsem si tentokrát kromě nových podnětů odvezl i vizuální zážitek z již zmíněné historické budovy, která po citlivé opravě  slouží outdoorové firmě, jež s ní dokáže souznít.

Napsal Lukáš Chmela, fotografie poskytl Jiří Šťastný

Odebírat

Štítky článku

Pin It on Pinterest