Friends of Fenix aneb 4 skvělé dny v Bavorských Alpách

Jak jde zároveň pracovat a mít skvělý zážitek z hor? Na tuhle otázku může odpovědět  18 účastníků jedné báječné akce v Bavorských Alpách. Dostali jsme pozvání od firmy Fenix Eastern Europe, která je naším dodavatelem značek Fjällräven, Hanwag, Primus a Brunton.

Vrchol Benediktenwand

Vyrážíme z Prahy ve středu 9. září směrem Mnichov v doprovodu Pavla Hanuse, který je českým zástupcem firmy Fenix. Večer přijíždíme do Vierkirchenu, kde je továrna firmy Hanwag vyrábějící nám již dobře známé turistické boty Hanwag.

První noc spíme v hotelu Paso, kde nás také přivítal Harald Heim, generální manažer firmy Fenix pro východní Evropu a také Sanela Krisat, manažerka marketingu, která měla na starosti celý náš program.

Dobrodružství a poznání začíná...

Druhý den ráno jdeme do malé továrny firmy Hanwag. Dělíme se na dvě skupinky. První prochází postupně velmi zajímavou výrobou. Musím říct, že to byl jedinečný zážitek.

Vidět v dnešní přetechnizované době opravdovou zručnost zaměstnanců firmy při výrobě obuvi, která musí vydržet i ve velmi náročných podmínkách v horách.

Továrna vyrábí 200 párů bot denně a dá se bez nadsázky říct, že každý zaměstnanec má "botu" několikrát v ruce, než opustí brány továrny... Naše druhá skupinka mezitím získává informace o produktech , které Fenix dodává do našich HUDY obchodů.

Showroom Hanwag

Zkoušíme produkty Fenix na vlastní kůži

Brzy se ovšem také k naší nemalé radosti seznámíme s některými produkty osobně, protože máme možnost si je vyzkoušet v terénu při našem treku v Bavorských Alpách.

páteční ráno

Odpoledne se přesouváme do malé horské vesničky  Lenggries. Po dvou hodinách jsme na vrcholu Brauneck v nadmořské výšce 1556 metrů odkud je to ještě půl hodinky do cíle dnešní cesty, kterou je horská chata Stie-Alm. Po skvělé večeři  zůstáváme dlouho do večera a povídáme o všem možném s našimi hostiteli.

Testujeme Fjällräven v Bavorských Alpách

V pátek ráno odcházíme směrem na Benediktenwand. Vyšlo nám krásné počasí s maximální viditelností.

na vrcholu Benediktenwand

Testujeme kolekci Fjällräven pro příští rok, batohy Fjällräven Kaipak 28 , Fjällräven fleece mikinu Sten a trekové boty Hanwag Banks.

Na vrcholu Benediktenwandu v nadmořské výšce 1800 metrů se nám otevírá krásný panoramatický výhled na všechny strany. Scházíme do cíle dnešní cesty na horskou chatu Tutzinger hütte . Opět příjemná chata dokonce s "českou obsluhou" v podobě studentky z Liberecka .

Děkujeme za krásný zážitek

Sobotní ráno se loučíme s Harrym a Sanelou. Děkujeme za skvělé čtyři dny a  sestupujeme údolím do vesničky Benediktbeuern. Tady čeká mikrobus a odváží nás zpět do Prahy.

Naše skvělá akce končí, ale snad mohu za všechny říci, že v nás zanechala ještě dlouho nekončící krásné vzpomínky a upevnila naše přesvědčení díky osobní zkušenosti,  jak kvalitní výrobky Fenix dodává.